Robotic Service Advantage
Tilbyd jeres kunder branchens bedste support
Hvis jeres kunder er afhængige af robotteknologi, kan det være en stor fordel for jer at kunne tilbyde kunderne professionelle supporttjenester til netop dette område. Jeres kunder forventer hurtig og effektiv service, når de oplever driftsproblemer - lige fra den første samtale med en helpdesk-medarbejder, til rettidig levering af reservedele og eksperthjælp. Vi har fagfolkene, platformen og ekspertisen til at levere denne support på jeres vegne.
Vi er en af verdens ledende leverandører af IT-tjenester med over 80 års erfaring. Vi tilbyder en etableret servicetjeneste, der omfatter en komplet portefølje af supporttjenester. RICOH Service Advantage giver jer mulighed for at tilbyde jeres kunder branchens bedste support. Vi hjælper jer med at reducere "time to market"-perioden og minimere jeres investeringsomkostninger ved hurtigt at tackle huller i jeres servicekapacitet og -dækning.
- Funktioner og fordele
-
RICOH Service Advantage er en fleksibel serviceløsning. Når I vælger vores serviceløsning, kan I drage fordel af en hel række supporttjenester over hele EMEA-regionen, herunder servicedesign og implementering, service management, supply chain- og reservedelshåndtering, helpdesk-tjenester, fjerndiagnosticering, teknisk hjælp i felten, rapportering og fakturering.
- Tilbyd servicetjenester til kunder i hele EMEA-regionen
- Komplette løsninger, der tackler huller i servicekapacitet og -dækning
- Etableret servicenetværk, der omfatter hele Europa, Mellemøsten og Afrika
- Professionel support fra knap 5.000 certificerede teknikere
- Ekspertise i nye markeder og nye teknologier - herunder også robotteknologi
- Tilpasset det lokale sprog og dine forretningskrav