Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Pay Per Seat

Med Pay Per Seat behøver du ikke at tænke på investeringskapital eller lægge yderligere pres på dine eksisterende IT-ressourcer. Løsningen giver alle brugerne i din virksomhed adgang til kvalitets-IT på en enkel og omkostningseffektiv måde.

Pay Per Seat kan tilpasses til dine IT-behov og -prioriteter, og du kan vælge mellem en række tjenester med en fleksibel betalingsmodel, så du kun betaler for det, du bruger.

Tjenesten indeholder levering og vedligeholdelse af din brugerinfrastruktur, inklusive desktop- og laptop-PC'er, tablets og smartenheder. Derudover kan du vælge mellem et komplet udvalg af supplerende konfigurerbare supporttjenester, så du kan strukturere din tjeneste efter dine umiddelbare forretningsbehov.

Vores IT-ydelser omfatter:

  • Klargøring
  • Konfiguration
  • Installation
  • Support og fjernovervågning
  • Assistance på stedet


Yderligere supporttjenester omfatter:

  • Rådgivning og statusvurdering
  • Løbende optimering
  • End-of-life"-tjenester
  • Cloud-backup
  • IMAC-tjenester
  • Fuldt integreret helpdesk
Vigtigste funktioner og fordele

Pay Per Seat tilbyder anerkendt IT til support af dine brugeres behov kombineret med teknisk ekspertise, der sikrer, at allle dine forretningsbehov opfyldes.

En individuel serviceplan

Vi kan tilbyde en indledende vurdering af din nuværende IT-infrastruktur. Vores rådgivning hjælper dig med at finde frem til den optimale løsning for din virksomhed og minimere de samlede ejeromkostninger for IT-udstyret. Som Pay Per Seat-kunde tilbyder vi dig også regelmæssige statusmøder med en Ricoh-konsulent for løbende at optimere vores service og hjælpe med at udvikle din forretning.

En fleksibel betalingsmodel

Med Pay Per Seat får din virksomhed omkostningseffektiv og skalerbar IT-ekspertise og -support. Du behøver ikke at tænke på investeringskapital, og du betaler kun for det udstyr og de tjenester, du anvender. En enkel og gennemskuelig model, der giver dig alt den forudsigelighed, du har brug for til at planlægge og styre dine IT-omkostninger.

Pålidelig og fleksibel support

Vi tilbyder et omfattende lokalt og internationalt servicenetværk samt fjernovervågning og -styring af dine enheder. Vores fleksible servicemodel gør det muligt at tilpasse din tjeneste, i takt med at din virksomhed vokser og ændrer sig.

Forenklet IT-administration

Du og dine medarbejdere opnår et enkelt kontaktpunkt til alle jeres IT- og supportbehov, da vores helpdesk håndterer hele din IT-tjeneste. Og hvis du bruger andre Ricoh-tjenester såsom dokumenthåndtering, kan vi integrere dem i din IT-supportløsning.

Vores tjenester leveres alle ved hjælp af anerkendte projektstyringsmetoder, deriblandt ITIL, Prince2 og Six Sigma, så du er sikret en konsekvent pålidelig service på globalt plan.

Kundecase

De følgende cases illustrerer, hvordan Pay Per Seat kan tilpasses til forskellige scenarier:

Kundecase 1 – rationalisering af en forældet enhedspark

Udfordringen
Denne virksomhed havde en forældet og ukoordineret PC-flåde bestående af forskellige mærker og modeller med høj fejlrate. På grund af de mange forskellige hardware- og softwarekonfigurationer mente virksomheden, at det var for dyrt at supportere og vedligeholde PC-flåden, og at deres IT-medarbejdere havde nok at se til med at håndtere brugeranmodninger og derfor ikke havde tid til at fokusere på mere værdiskabende strategiske projekter.

Løsningen
Med nyt udstyr, der er leveret, implementeret og konfigureret af Ricoh, sikrer virksomheden, at alle brugere har en konsekvent højtydende PC. Ricohs serviceteam overvåger proaktivt flådens ydeevne og sørger for at opdatere og vedligeholde den jævnligt, så virksomhedens IT-medarbejdere får mere tid til at optimere IT-infrastrukturen.


Kundecase 2 – support hele vejen

Udfordringen
Denne virksomhed havde planer om at opdatere medarbejdernes IT-udstyr og finde en mere omkostningseffektiv og økonomisk måde at levere brugersupport. Med sine strenge sikkerheds- og miljømål havde virksomheden også brug for en anerkendt partner, der kunne hjælpe med at tage det eksisterende udstyr ud af drift og bortskaffe det.

Løsningen

Ud over at levere nye klientenheder tilbyder Ricoh også fuldt administrerede tjenester ved afslutningen på udstyrets levetid, der dækker sikker datafjernelse og gensalg af gamle computere. Pay Per Seat gør det muligt for virksomheden at udlicitere IT-support til Ricoh, der via fjerntjenester og on site-support løser medarbejdernes IT-problemer.

Relaterede tjenester

  • Power Office

    Power Office

    To omfattende og omkostningseffektive IT-supportløsninger designet til små virksomheder

  • Ricoh Connect & Collaborate

    Ricoh Connect & Collaborate

    Med værktøjer til kommunikation i realtid kan du reducere omkostningerne samt optimere samarbejdet og medarbejdernes effektivitet.

  • Integrated IT Lifecycle Services

    Integrated IT Lifecycle Services

    Ricoh tilbyder tilpassede supportløsninger til IT-infrastrukturen i store virksomheder.