HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Ricoh tilbyder et komplet udvalg af professionelle printtjenester med hurtig behandlingstid, som håndteres af os i din virksomhed. De kan også udføres på et Ricoh-produktionscenter ved behov for mere specialiseret udstyr. Vores team af eksperter hjælper med at finde frem til den bedste løsning i forhold til jeres miljø og udforme en handlingsplan, som er tilpasset jeres arbejdsprocesser.

Vi kan håndtere store print- og kopiopgaver i både sort-hvid og farve på en lang række forskellige medier. Vi kan også tilbyde bred- og storformatprint, herunder hjælpe med at koordinere print og design af bannere, plakater og skiltning, når I skal afholde konferencer, deltage i udstillinger eller lave kampagner.

Vores efterbehandlingstjenester omfatter alt fra bogbinding til print og sortering af store mængder brochurer. Vi kan også levere papir og toner til udstyr fra Ricoh eller andre mærker.

Vores webbaserede jobhåndteringssoftware hjælper med at strømline jobanmodninger og -processer med nem jobsporing fra alle lokaliteter. Vi kan også projektstyre alt outsourcet arbejde, inklusive eksterne leverandører og serviceudbydere, for at sikre ensartethed i hele forsyningskæden.

Funktioner og fordele

Vores administrerede printtjenester er helhedsløsninger, der både omfatter produktionsstyring og rådgivning til at imødekomme jeres print- og dokumentbehov. Vi tilbyder konkurrencedygtige serviceniveauaftaler (SLA’er) og en effektivisering af printprocesserne, som vil hjælpe med at reducere spild.

Print og kopi

  • Printkøstyring og workflowoptimering
  • Skemalagt indsamling og levering
  • Fejlsøgning, fx af fonte, billeder, sider, korrupte data eller filer, som er leveret i forkert rækkefølge eller gemt forkert


Efterbehandling

  • Hæftning i stående/liggende retning, dobbelthæftning eller ryghæftning
  • Indbinding med plast-, wire- og spiralryg
  • Hulning til standardmapper eller indstik i ringbind
  • Falsning til brochurer eller kuverteret kommunikationsmateriale


Storformatprint

  • Bannere, plakater og skiltning
  • Arkitektplaner og -tegninger
  • A2, A1 og A0 som standard, ekstrabrede formater er tilgængelige efter anmodning


Elektronisk jobindsendelse

  • Hurtigere behandling med mulighed for at inkludere flere job i én ordre
  • Gemmer ofte anvendte dokumenter, så de let kan genoptrykkes
  • Centralt overblik over alle dine printtjenester fra ét sted
  • E-mail-notifikationer til håndtering og sporing af job


Outsourcet administration

  • Et enkelt kontaktpunkt
  • Muliggør særlige opgaver som offset-print eller litografisk tryk
  • Kvalitetssikring med SLA-overvågning og faktura-rapportering


Levering af papir

  • Stort udvalg af papirtyper til håndtering af alle typer krav
  • Premium-, standard- eller economy-medier med matte eller bestrøgne overflader
  • Papiret er EU Ecolabel-certificeret
  • Papirfabrikker er ISO 14001-, ISO 9001- og EMAS-certificerede


Digitale tjenester

  • CD-brænding af papirudskrifter eller digitale filer, så de nemt kan opbevares og hentes
  • Konvertering af papirudskrifter eller digitale filer til PDF, inklusive filkontrol, preflighting og levering
  • OCR-tjeneste til scanning af papirdokumenter og tekstbearbejdning med tegngenkendelse (ICR), som også omfatter fejlvalidering

Relaterede tjenester

  • Mailroom as a Managed Service

    Posthåndtering

    En outsourcing-tjeneste der vil transformere din interne posthåndtering

  • Digital and Offset Print

    Digital- og offsetprint

    En skræddersyet serie af tjenester til store printvolumener, specialiseret output og effektiv jobstyring

  • Scanning and Archiving as a Managed Service

    Scanning og arkivering

    Skift til digitale arbejdsgange og opnå let adgang til jeres dokumenter