Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Posthåndtering

Postrum i store organisationer er ofte omkostningstunge centre, der kræver store arbejdsmæssige ressourcer for at fungere gnidningsløst. Med Ricohs outourcing-tjeneste kan I lade os overtage hele funktionen.

Uanset om I søger en partner til sortering og distribution af fysisk post, eller I vil automatisere og digitalisere processerne for indkommende mail, kan vi tilbyde skræddersyede løsninger, der hjælper jer med posthåndteringen på stedet.

Her er nogle eksempler på, hvordan vi kan hjælpe:

  • Sortere indkommende post og aflevere den ved aftalte skranker eller fordelingssteder
  • Indsamle og sende eller modtage og kvittere for breve og pakker 
  • Screene og administrere mail, herunder junkmail og anonym post


Introduktion af det digitale postrum

Vi kan også hjælpe med at digitalisere postrummet for at opnå bedre dokumentkontrol og mere effektiv levering. Posten scannes ved ankomsten og distribueres digitalt til de rette modtagere. Samtidigt indekseres og arkiveres relevante dokumenter, så de nemt kan hentes eller spores.

Vores digitale posttjeneste omfatter:

  • Scanning af post ved ankomsten og elektronisk distribution til modtagere
  • Digital levering ad flere kanaler
  • Indeksering og arkivering af relevante dokumenter i henhold til organisationens retningslinjer
Vigtigste funktioner og fordele

Med Ricohs posthåndteringstjeneste kan I være sikre på, at det interne postrum kører gnidningsløst og effektivt.

Tjenesten styres fra jeres egne lokaler som en intern afdeling og gør det muligt at:

  • Skære ned på administrativ tid til den interne posthåndtering
  • Spare tid og penge til ansættelse og ledelse af postmedarbejdere
  • Øge effektiviteten med en dedikeret tjeneste, som benytter best practice for posthåndtering

Derudover giver vores digitale postrum følgende fordele:

  • Lettere administration og forbedret kontrol af dokumenter
  • Lavere risiko for fejlleveret post pga. menneskelige fejl 
  • Gnidningsfri integration af post i jeres dokumenthåndteringsprocesser

Relaterede tjenester

  • Print as a Managed Service

    Print

    Et komplet udvalg af professionelle printtjenester med hurtig behandlingstid udført på jeres adresse

  • Digital and Offset Print

    Digital- og offsetprint

    En skræddersyet serie af tjenester til store printvolumener, specialiseret output og effektiv jobstyring

  • Scanning and Archiving as a Managed Service

    Scanning og arkivering

    Skift til digitale arbejdsgange og opnå let adgang til jeres dokumenter