Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Møderumsløsninger


Vigtigheden af mødelokaler

Med stigningen i remote arbejde og reduktionen af rejser er det vigtig at kombinere videomøder på kontoret med eksterne deltagere for at udvikle teamwork og samarbejdet 

  • Forøg kreativitet og innovation
  • Opnå større socialisering
  • Få en optimal brugeroplevelse med de rigtige værktøjer og   løsninger.

Hvilket møderum har du brug for?

Vi hjælper jer med den rigtige konfiguration, der bedst passer til jeres behov.

  • Åben -  Virtuelle rum

    Åben - Virtuelle rum

    Ideel, når kompatibilitet med flere videokonference-systemer er påkrævet.

  • MS-Teams

    MS-Teams

    Møderum med fuld integration til Microsoft Teams-miljøet.

  • PC-afhængig

    PC-afhængig

    Ideel til at udvide videokonferencer fra din pc til mødelokalet.

  • Alt i en

    Alt-i-en

    Ideel til at kombinere præsentationer, tage noter, oprette forbindelse via videokonference og tilslutte applikationer.

  • komplet AV løsning i møde- eller konferencelokale

    Komplet AV-løsning i møde- eller konferencelokale

    • Projektorløsninger
    • Skærmløsninger
    • Professionel lyd 
    • Videokonferencesystem
    • Trådløs overførsel fra PC til projektor eller skærm

  • Kantiner/fællesarealer

    Kantiner/fællesarealer

    Indret kantinen eller et fællesområde med AV-udstyr og få et ekstra møde- eller konferencelokale når fx kantinen ikke er i brug. 

Hvorfor Ricoh?

  • Mere end 20 års erfaring som producent og integrator af AV løsninger og samarbejdsløsninger.
  • Service og support i hele Danmark.
  • Skalerbare løsninger, der beskytter langsigtede investeringer.
  • As a Service Kontrakt – Betal et månedligt beløb inkl. service og support.

Hvad vil dine data fra arbejdspladsen fortælle dig?

Skab din smarte fremtid i dag