HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview


Vores Smart Workplace-løsning forbinder hele din virksomhed

  • Covid-19 afstandskrav og eventuel smittesporing 
  • Reducering og optimering af nuværende bygningsomkostninger
  • Reducering af virksomhedens CO2-påvirkning 

Den komplette løsning til at optimere arbejdspladsen


Mobil-app

Mobil app

Sidder du fx i toget og har brug for at reservere et mødelokale til dit første møde? Med vores app kan du nemt reservere lokaler, skriveborde, oprette serviceanmodninger og meget mere, mens du er på farten.


Analyse og indsigt

Vokser din arbejdsstyrke hurtigere, end pladsen tillader? Med adgang til værdifuld data, får du mulighed for at forstå, hvordan arbejdspladsen udnyttes. På den måde har du mulighed for at optimere pladsforbruget, forbedre samarbejdet og reducere omkostningerne.

Analyse og indsigt

Skærme til booking af møderum

Covid-19 funktioner

Løsningen håndterer, hvor mange medarbejdere, der tillades på arbejdspladsen samtidigt - lige som at hjemmearbejde og kontorarbejde sættes i system.
I tilfælde af konstateret smitte, håndterer løsning let og sikker smittesporing således at medarbejdere, som har været på arbejde samtidig med smittede personer, bliver notificeret automatisk. Dette gælder både medarbejdere, samt eventuelle eksterne gæster.  
Løsningen sikrer samtidig, at gældende retningslinjer omkring fysisk afstand overholdes, og at der ikke samles for mange mennesker på fællesarealer (fx kantinen).

IoT

Løsningen er integreret med IoT og giver dig realtidsdata omkring din arbejdsplads. Få indsigt i, hvordan dine mødelokaler, skriveborde, og fællesområder udnyttes med intelligente sensorer. Bliv klogere på, hvor mange mennesker, der reelt benytter de forskellige lokaler, og hvor mange der opholder sig i hvert rum. Du kan også opnå et sundt arbejdsmiljø ved hjælp af temperatur- og CO2-sensorer.

IoT

Reducér virksomhedens miljøpåvirkning

Reducér virksomhedens miljøpåvirkning

Den største post i de fleste virksomheders grønne regnskab er bygninger og driften heraf. Dette betyder, at der er en stor miljømæssige gevinst ved at kigge nærmere på netop driften og brugen af bygninger.
Forestil dig at rengøringen bliver målrettet mod de områder, som har været benyttet i løbet af dagen. Det reducerer udgiften til rengøring, og samtidig reduceres brugen af kemikalier i forbindelse med rengøringen. 
Hvilken betydning vil det have for virksomheden, hvis madspildet i kantinen reduceres til et absolut minimum? For mange vil det betyde mindre madspild og lavere omkostninger! Dette kan opnås, da køkkenpersonalet en uge i forvejen ved præcist hvor mange mennesker, der skal tilberedes mad til. 

Meeting Room Management

Med løsningen kan du nemt kontrollere dine mødelokaler via admin-applikationen. Konfigurér alle dine lokationer, mødelokaler, skriveborde og meget mere fra én platform!

Meeting Room Management og kontrol

Hvad vil dine data fra arbejdspladsen fortælle dig?

Skab din smarte fremtid i dag

Læs vores case studies nedenfor og se, hvordan vi har hjulpet små og store virksomheder fra forskellige brancher til at overvinde deres udfordringer.

  • Amager Bakke

    Amager Bakke

    Ricoh leverede AV- og printløsninger, som ses i anlæggets ressourcecenter - det administrative hjerte, hvor dynamiske møderum anvendes både internt og eksternt.

  • Coor Service Management

    Coor Service Management

    Coor Service Management har reduceret deres omkostninger og opnået større vidensdeling.


Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os