Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Logistik

Ricohs logistikløsning giver dig de nødvendige værktøjer til let at indsamle og indeksere leveringsdokumenter, kvitteringer for levering og afhentning samt anden dokumentation, som er nødvendig for succesfuld logistikstyring.

Effektiv styring af papirarbejdet i forbindelse med logistik har en direkte økonomisk effekt – jo hurtigere du kan behandle dataene, jo hurtigere kan du fakturere dine ydelser. Logistikdokumenter opbevares i et sikkert centralt elektronisk arkiv, hvor de er kan let findes eller hentes.

Denne digitale løsning fremmer dine processer med hurtig dokumentregistrering, hvilket reducerer administrationstid og -omkostninger samt mindsker risikoen for manuelle tastefejl.

Funktioner og fordele

Ricohs logistikløsning reducerer dine omkostninger og optimerer dit cashflow ved digitalisering og centralisering af dine logistikdokumenter.

Vores løsning kan hjælpe dig med at:

Reducere forretningsomkostningerne

  • Eliminerer behovet for manuel søgning, sammenligning og behandling af leveringsdokumenter, kvitteringer for levering og afhentning
  • Giver øjeblikkelig adgang med et nøjagtigt indekseret og centralt styret elektronisk arkiv, som reducerer administrative omkostninger og behovet for dyr fysisk opbevaring


Fremme processerne

  • Booster virksomhedens effektivitet med adgang til alle dokumenter i realtid
  • Fremskynder behandlingen med hurtig og let scanning og indeksering af dokumenter med en multifunktionel enhed


Optimere cashflowet

  • Hurtig søgning og hentning af vigtige dokumenter fremskynder oprettelsen af fakturaer og forbedrer cashflowet


Større nøjagtighed

  • Centraliseret dokumentstyring muliggør nøjagtig indeksering og revisionsspor
  • Versionsstyring sikrer, at den seneste version af dokumenter altid er tilgængelig
  • Hurtig og enkel registrering af dokumenter letter arbejdet for helpdesks

Relaterede tjenester

  • Device Management

    Enhedsstyring

    Hurtig og effektiv support af flere enheder giver dine medarbejdere mere tid til forretningskritiske opgaver.

  • Security Solutions

    Sikkerhedsløsninger

    Med vores vejledning samt hardware- og software-løsninger får du opfyldt sikkerhedsbehovene i dit dokumentmiljø.

  • Fleet Records

    Bilparkoptegnelser

    Et sikkert elektronisk arkiv, der er let at styre og fremmer kontrollen over dine bilparkoptegnelser.

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.