Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

Logistik

Ricohs logistikløsning giver dig de nødvendige værktøjer til let at indsamle og indeksere leveringsdokumenter, kvitteringer for levering og afhentning samt anden dokumentation, som er nødvendig for succesfuld logistikstyring.

Effektiv styring af papirarbejdet i forbindelse med logistik har en direkte økonomisk effekt – jo hurtigere du kan behandle dataene, jo hurtigere kan du fakturere dine ydelser. Logistikdokumenter opbevares i et sikkert centralt elektronisk arkiv, hvor de er kan let findes eller hentes.

Denne digitale løsning fremmer dine processer med hurtig dokumentregistrering, hvilket reducerer administrationstid og -omkostninger samt mindsker risikoen for manuelle tastefejl.

Funktioner og fordele

Ricohs logistikløsning reducerer dine omkostninger og optimerer dit cashflow ved digitalisering og centralisering af dine logistikdokumenter.

Vores løsning kan hjælpe dig med at:

Reducere forretningsomkostningerne

  • Eliminerer behovet for manuel søgning, sammenligning og behandling af leveringsdokumenter, kvitteringer for levering og afhentning
  • Giver øjeblikkelig adgang med et nøjagtigt indekseret og centralt styret elektronisk arkiv, som reducerer administrative omkostninger og behovet for dyr fysisk opbevaring


Fremme processerne

  • Booster virksomhedens effektivitet med adgang til alle dokumenter i realtid
  • Fremskynder behandlingen med hurtig og let scanning og indeksering af dokumenter med en multifunktionel enhed


Optimere cashflowet

  • Hurtig søgning og hentning af vigtige dokumenter fremskynder oprettelsen af fakturaer og forbedrer cashflowet


Større nøjagtighed

  • Centraliseret dokumentstyring muliggør nøjagtig indeksering og revisionsspor
  • Versionsstyring sikrer, at den seneste version af dokumenter altid er tilgængelig
  • Hurtig og enkel registrering af dokumenter letter arbejdet for helpdesks

Relaterede tjenester

  • Device Management

    Enhedsstyring

    Hurtig og effektiv support af flere enheder giver dine medarbejdere mere tid til forretningskritiske opgaver.

  • Security Solutions

    Sikkerhedsløsninger

    Med vores vejledning samt hardware- og software-løsninger får du opfyldt sikkerhedsbehovene i dit dokumentmiljø.

  • Fleet Records

    Bilparkoptegnelser

    Et sikkert elektronisk arkiv, der er let at styre og fremmer kontrollen over dine bilparkoptegnelser.

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.