Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Kontraktstyring

Med Ricohs løsning til kontraktstyring får du et sikkert elektronisk arkiv, der er enkelt at styre centralt og giver adgang til opdateret dokumentation i realtid.

Central lagring gør det nemmere for dig at styre og finde nødvendige kontrakter, samtidig med at du er garanteret avanceret dokumentsikkerhed.

Vores løsning muliggør indsamling af dokumenter til filindeksering. Filerne gemmes i sikre mapper, hvor kun godkendte brugere har adgang til dem. Dermed bliver det hurtigt og let for dig at finde kontrakter og serviceaftaler, og risokoen for fejlplacering eller -arkivering elimineres.

Vigtigste funktioner og fordele

Takket være vores løsning får du ikke blot kontrol over kontraktstyringen i din virksomhed, du får også:

Nem adgang til fortrolige oplysninger

  • Papirdokumenter er lette at konvertere og indeksere til enkel søgning
  • Avanceret informationsstyring sikrer, at du har vigtige oplysninger lige ved hånden, så du kan træffe hurtige beslutninger


Øget sikkerhed

  • Den rollebaserede systemadgang gør det let at styre, hvem der har adgang til dokumenter
  • Brugerlogge og revisionsspor kan bruges til at spore brugerbesøg og fremme compliance
  • Regelmæssig backup sikrer virksomhedens kontinuitet og forhindrer datalækage


Større effektivitet

  • Digitalt workflow mindsker fejl og risikoen for, at kontrakter placeres eller arkiveres forkert
  • Funktionen optisk tegngenkendelse digitaliserer hurtigt og præcist tekst
  • Centraliseret elektronisk opbevaring optimerer dokumentadgangen
  • Versionsstyring sikrer, at du altid har adgang til de senest opdaterede dokumenter

Relaterede tjenester

  • Accounts Payable

    Kreditorbogholderi

    En løsning, der er let at implementere og automatiserer indsamling, godkendelse, betaling og arkivering af fakturaer.

  • Security Solutions

    Sikkerhedsløsninger

    Med vores vejledning samt hardware- og software-løsninger får du opfyldt sikkerhedsbehovene i dit dokumentmiljø.

  • Document Governance

    Dokumentstyring

    En række integrerede applikationer og værktøjer til at styre og overvåge din dokumentinfrastruktur.

  • Device Management

    Enhedsstyring

    Hurtig og effektiv support af flere enheder giver dine medarbejdere mere tid til forretningskritiske opgaver.

  • Customer Services

    Kundeservice

    En løsning, der giver dine kundeservicemedarbejdere øjeblikkelig adgang til opdaterede oplysninger.

  • Accounts receivable - archiving

    Debitorbogholderi – arkivering

    Optimér din kundeservice med hurtig og lettilgængelig central arkivering af fakturaer.