Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Application Services

Ricohs Application Services er udviklet til at forbedre dit eksisterende dokumentmiljø. Vores erfarne konsulenter kan hjælpe dig med at identificere optimale løsninger til dine dokumentprocesser, så de aktivt bidrager til din forretning. Vi tilbyder praktisk support gennem hele processen og hjælper med implementering, vedligeholdelse og løbende applikationsstyring.


Document Governance

Dokumentstyring

Med Ricohs løsning til dokumentstyring kan du styre og overvåge dit dokumentmiljø med en række integrerede, skalerbare applikationer og værktøjer, der forenkler dine dokumentprocesser.


Kontraktstyring

Opnå kontrol over din kontraktstyring med vores sikre løsning, der muliggør adgang til vigtige informationer i realtid og beskytter dine fortrolige dokumenter med rollebaseret adgang.

Contract Management

Fleet Records

Flådejournaler

Ricohs løsning til flådejournaler giver dig et sikkert elektronisk arkiv, der gør det hurtigt for dig at hente og indeksere enhedsoplysninger, så du altid har adgang til opdaterede versioner af dine flådejournaler i realtid.


Enhedsstyring

Ricohs værktøjer til enhedsovervågning og -styring gør det muligt for vores teknikere at fjernovervåge din flådeinfrastruktur døgnet rundt, så du er sikret, at dine enheder fungerer gnidningsfrit.

Device Management

Accounts Payable

Kreditorbogholderi

Takket være Ricohs faktureringsservice til kreditorbogholderiet kan du let hente, behandle, godkende og arkivere leverandørfakturaer. Du opnår hurtig og enkel adgang til dine fakturaer, samtidig med at styringsprocessen fremmes, da tidskrævende manuelle opgaver automatiseres.


Debitorbogholderi

Ricohs faktureringsservice til debitorbogholderiet fremmer din kundeservice med hurtig, central arkivering, som er lettilgængelig og viser de versioner, der er sendt ud til kunderne.

Debitorbogholderi

Customer Services

Kundeservice

Optimér din kundeservice med enkel adgang til opdaterede kundeoplysninger. Vores tidsbesparende løsning til hurtigt at hente, indeksere og opbevare kundeoplysninger, letter og sikrer adgangen til dine dokumenter, samtidig med at du opnår compliance.


Personalejournaler

Ricohs løsning til personalejournaler strømliner personaleafdelingers dokumentstyring ved hjælp af et sikkert, centralt elektronisk arkiv til indsamling, indeksering og opbevaring af følsomme oplysninger.

Human Resource Records

Security Solutions

Sikkerhedsløsninger

Vi tilbyder rådgivning samt hardware- og softwareløsninger til at opfylde sikkerhedsbehovene i dit dokumentmiljø. Ved hjælp af vores skræddersyede strategier for implementering og vedligeholdelse kan du dele fortrolige oplysninger sikkert.


Virksomhedens udgifter

Strømlin styringen af dine udgifter med hurtig elektronisk behandling, som reducerer administrationstiden, mindsker omkostningerne ved dokumentopbevaring, øger sikkerheden og leverer et tydeligt revisionsspor til overholdelse af lovkrav.

Virksomhedens udgifter

Logistik

Logistik

Med Ricohs logistikløsning får du de nødvendige værktøjer til let at indsamle og indeksere leveringsdokumenter, kvitteringer for levering og afhentning samt anden dokumentation, som sikrer en succesfuld logistikstyring.


Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os