HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Ricoh Process Director

InfoPrint® ProcessDirector™ er et styringssystem, der kan udvides og konfigureres, så du kan begynde i det små og vokse med tiden. Det modulopbyggede software hjælper dig med at kontrollere og administrere outputprocesserne i forbindelse med transaktionsprint. InfoPrint ProcessDirector giver adgang til kernefunktioner og ekstrafunktioner, der kan tilføjes. Du får derved mulighed for fleksibel kontrol af dine print- og mailingprocesser vha. enten AFP™ (Advanced Function Presentation™) eller Adobe™ PDF.

InfoPrint ProcessDirector kan strømline workflowet, forbedre procesintegriteten, øge produktiviteten, forhindre fejl og være med til at reducere omkostningerne.  Denne software er det grundlæggende element for InfoPrint Automated Document Factory-løsningerne: Mailroom Integrity, Postal Optimization og Output Management.

Hovedpunkter

  • Automatiserer printstyring med kontrolfunktioner og skalerbare arbejdsprocesser. 
  • Giver mulighed for at tilvælge Mailroom Integrity-funktionen, som kan bruges til at styre PDF-filer på dokumentniveau og automatisk genudskrivning af PDF-filer i et lukket kredsløb uden konverteringer. 
  • Tilbyder InfoPrint Ink Suite-løsningen til InfoPrint 5000, som leverer hurtig ROI ved finindstilling af farver i filerne, automatisering af anslået blækforbrug og integration af Enfocus PitStop-serveren. Leverer en databasedrevet motor til proceshåndtering med en backbone, der kan udvides. 
  • Omfatter en integreret IBM® DB2®-database, Print Services Facility™ (PSF)-printerdriver og en indbygget AFP™- og PDF-læser. 
  • Gør det muligt at styre genudskrivning af dokumenter fra din printenhed med præcision. 
  • Gør det muligt for dig at sende e-mails med bilag som en del af arbejdsgangen. 
  • Du kan starte i det små og udvide i takt med dine behov.
Funktioner og fordele

Mulighed for prøvetryk
Gør godkendelsesprocessen hurtigere og minimerer gentagen bearbejdning. Du kan udskrive et repræsentativt udvalg af sider fra et job som et trin i arbejdsprocessen og registrere godkendelsesprocessen med henblik på auditering.

Visningsbaseret genudskrivning
Minimerer dyre fejl, fordi du kan bruge den browserbaserede visning til at udvælge de korrekte printjob i køen og foretage præcis omplacering og genudskrivning.
Strømliner genudskrivningsprocessen ved at anvende en spooling-fil.

Fælles backbone og modulopbygget arkitektur
En backbone, der kan udvides, hjælper dig til at styre dine aktuelle og fremtidige produktionsprocesser, så du kan reducere omkostningerne og forbedre kvaliteten.
  Tilpasser og udvider administrationen af driften med mulighed for tilføjelse af funktionalitet med ekstraudstyr. Med dette system kan du bedre udnytte industristandarderne og de investeringer, du allerede har foretaget, så du kan konvertere dine transaktionsprint i takt med din virksomheds behov.

Database-drevet proceskontrol
Gør det muligt at skalere outputprocesser. Den integrerede IBM DM2-database kan levere en fleksibel og omkostningseffektiv databaseplatform, der er baseret på åbne standarder.

Standardinterface til programmering
Tilfører ekstrafunktioner og tredjepartsprogrammer, så du bedre kan udnytte dine investeringer.

Browserbaseret brugerflade
Forbedrer produktiviteten og brugervenligheden. Den browserbaserede brugerflade er inkluderet som nøglefunktion med integreret webserversoftware. Med det intuitive og brugervenlige betjeningspanel kan du overvåge produktionsprocessen.

Mulighed for AFP-opbygning
Gør det muligt at oprette AFP™-job (Advanced Function Presentation™) ud fra linjedata og indeksere datastrømmen, så du kan drage fordel af genudskrivningsfunktionen.

Printerdriver
Afvikler tredjepartsdrivere og IPDS™-printere (Intelligent Printer Data Stream) med indbygget printerdriversoftware.

Integrerede InfoPrint®-konverteringsfunktioner
Konverterer Adobe® PDF-, GIF-, TIFF-, SAP-, JPEG-, PCL-, PostScript®- og Metacode1-filer til lokale AFP-filer, så du opnår fleksibel og flertrådet styring af outputprocessen.

Understøttelse af tredjepartskomponenter
Giver mulighed for at inkludere tredjepartsprogrammer, som f.eks. software til sideformatering og postnummersortering, i printprocessen på InfoPrint ProcessDirector-serveren eller på eksterne servere, hvorved du kan få fleksibilitet i dit valg af nye teknologier i fremtiden.

Mulighed for ekstrafunktioner
Dette giver dig mulighed for at tilføje funktioner, efterhånden som du får brug for dem: PDF Mailroom Integrity, InfoPrint Ink Suite til InfoPrint 5000, indeksering, stregkoder, kundebaseret SLA-sporing, integration af indstik, konverteringer, komposition, produktionsoptimering, GMC PrintNet®-integration, administration af mellemrum, Command Centre (til kombineret visning af job og aktiver) samt rapporter.  Disse funktioner kan hjælpe dig med at forbedre produktiviteten, reducere de samlede printomkostninger, øge anvendelsesgraden af aktiver og reducere fejl.  Andre kundeløsningskomponenter kan du enten selv konfigurere, eller du kan få Ricoh til det.

1 Kræver InfoPrint XT.


Relateret software og apps

  • TotalFlow Batchbuilder

    TotalFlow BatchBuilder

    RICOH TotalFlow BatchBuilder software simplifies and automates many steps in short-run digital production.

  • Enfocus Pitstop

    Enfocus Pitstop

    Managing and enhancing the security of host printing and other system generated documents

  • Ultimate Impostrip Image

    Ultimate Impostrip

    Ultimate Impostrip is an imposition solution for the creation of imposed print ready PDF content for output to digital and offset printing devices.