Business Solutions Thumbnail

Forretningsløsninger

Hos Ricoh har vi specialiseret os i at udvikle og integrere end-to-end-teknologier, der hjælper organisationer med at reagere på skiftende arbejdsformer og -behov.

Få mere at vide
Transformér dit digitale arbejdsområde for at forbedre dine medarbejderes oplevelse, fremme samarbejde og innovation.
Læs mere
Strømlin dine forretningsprocesser, og øg medarbejdernes engagement og produktivitet med hurtigere og omkostningseffektive måder at arbejde på.
Læs mere
Managed Print & Automation
Få adgang til den rette printteknologi og ekspertise, så dine medarbejdere effektivt kan oprette, gemme og udskrive oplysninger.
Modernisér og konsolidér din it-infrastruktur, automatisér opgaver, og transformér din forretningsdrift.
Læs mere
Beskyt din it-infrastruktur med vores ekspertløsninger, og opbyg modstandsdygtighed i din organisation.
Læs mere
Skift til digital udskrivning, og levér mere bæredygtige og omkostningseffektive valg til dine kunder.
Læs mere
Products Services Thumbnail

Produkter og services

Vi leverer et komplet udvalg af løsninger, der er designet til at hjælpe med at strømline dine forretningsprocesser for at øge effektiviteten og øge produktiviteten i din organisation.

Banebrydende kontorprodukter til organisationer i alle størrelser.
Læs mere
DTG-printere til massetilpasning af tøj og tilbehør, fx t-shirts, sokker og tasker.
Læs mere
Løsninger, der er skræddersyet til dit arbejdsmiljø - og som giver dig mulighed for at automatisere opgaver og skabe en positiv arbejdspladsoplevelse.
Læs mere
Rekreativt og professionelt billedbehandlingsudstyr med over 80 års erfaring.
Læs mere
Find de forbrugsvarer, du skal bruge til dine Ricoh-enheder. Med originalt Ricoh-blæk, toner, reservedele og forbrugsvarer kan du få enestående printerydeevne.
Læs mere
Support Thumbnail

Din supporthub

Al den produkt- og servicesupport, du har brug for, samlet på ét sted. Vi yder support og rådgivning - og skaber løsninger til den moderne arbejdsplads.

Få support
Brug vores selvbetjeningsportal til at indsende tælleraflæsninger, downloade drivere og software - og meget mere.
Læs mere
Administrér dine enheder online via One Ricoh-portalen – lige fra forbrugsmønstre, serviceanmodninger, bestilling af toner og meget mere. 
Læs mere
Returtonere og forfalskninger
Returnér og genbrug dine brugte tonere - køb originale forbrugsvarer direkte fra os.
Find de nærmeste Ricoh-forhandlere i dit område .
Læs mere
News Events Thumbnail

Hold dig opdateret

Læs mere om vores forretningsnyheder, produktinnovationer samt events.

Alle nyheder
Nyheder og opdateringer om, hvordan vi transformerer arbejdspladsen.
Læs mere
Deltag i vores kommende arrangementer og find ud af, hvordan vi kan hjælpe dig med at skabe en arbejdsplads, der fremmer effektivitet og samarbejde.
Læs mere
About Us Thumbnail

Om os

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og give dig innovative løsninger, produkter og serviceydelser, der passer til dine forretningsmål. Vi stræber efter at tilføre værdi til dine tjenester og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.

Læs mere
Hvem vi er, hvad vi gør, og hvad der former vores forretning.
Læs mere
Vores forpligtelse til at opbygge og støtte en bæredygtig fremtid.
Læs mere
Bliv en del af en fleksibel arbejdsplads med knap 80 års erfaring inden for teknologisk innovation.
Læs mere
Insights Thumbnail

Insights

Udforsk og læs vores seneste blogindlæg og indsigter om det, der betyder mest for forretningsløsninger.

Læs mere
Kontakt os

MarcomCentral

MarcomCentral is a software as a service (SaaS) cloud based marketing platform that provides corporate enterprise clients and SMB’s with a complete Marketing Asset Management (MAM) solution that helps solve everyday challenges associated with brand compliance, rogue marketing and corporate asset dilemmas.

MarcomCentral provides easy to use online portals and integrated tools that enable the controlled customisation and personalisation of corporate assets from pre-approved content libraries and pre-populated men-driven forms.

Corporate branded portals provide controlled access to all manner of corporate and marketing assets in print, non-print and digital format such as manuals, stationary, brochures, promotional materials, logos images etc.

Online check-out options such as e-commerce, departmental billing codes or direct digital download allow users to access and order content when required fitting with todays “instant culture”.

With MarcomCentral organisations can ensure that internal stakeholders, franchisees and distributors are only using the latest approved content and assets that they have been authorised to access. Variables like co-branding can also be controlled ensuring that items such as reseller logos are placed in the designated location.

MarcomCentral’s advanced personalisation and customisation capabilities are enabled via its market leading variable data software and cloud based composition engine FusionPro (also available as a stand-alone desktop solution).

Existing FusionPro customers can easily transition to a full MarcomCentral system utilising existing FusionPro templates within an online portal as variable catalogue items. 

Funktioner og fordele

Features:

  • Cloud based SaaS solution requires no servers, no software to download and no internal IT resources, subscription payment model
  • Supports single or multiple storefronts with highly customizable site appearance to reflect an individual clients brand
  • Advanced personalisation and customisation controls via easy to use online menu driven forms & pre-populated content
  • Bridge online and offline media by adding dynamic QR codes and personalised URL’s (PURLS) to assets
  • Comprehensive user access controls and user groups allow controlled access by individual, department etc.
  • Approval workflows & user budget controls
  • International language support and localisation 
  • Open API to allow connectivity with other systems including MIS, marketing automation and CRM systems.
  • Integrates with Ricoh’s TotalFlow Suite, production printing digital front ends (DFE’s) and workflow solutions for end to end automation

These features provide the following benefits:

  • Provides Marketing Intelligence to manage brand consistency and compliance
  • Intuitive, custom branded, easy-to-use online tool for ordering static, versioned and variable assets
  • Guarantees enforcement of corporate identity and design standards
  • Reduces overall turnaround and fulfilment times
  • Perfect for Print on Demand and Re-Print on demand corporate requirements to reduce spoilage of inventoried items
  • Reduces pre-printed stationary costs and stock obsolescence
  • Provides purchasing control via approval levels and cost centres
  • Asset reports to help manage asset obsolescence
  • Transparent and seamless user experience via single-sign from existing corporate web-sites
  • Improves communication internally and externally and maintains customer and channel relationships 
  • Easy transition from MarcomCentral’s FusionPro Suite to a full online marketing service.


For more information and to view customer testimonials and case studies please visit: https://marcom.com


  • FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions the toolkit for personalised communications

  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Efficiently schedule and route cutsheet production print jobs, automate manual tasks, create processes and handle maintenance issues with fewer human touch points and bottlenecks.