homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview
Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

MarcomCentral

MarcomCentral is a software as a service (SaaS) cloud based marketing platform that provides corporate enterprise clients and SMB’s with a complete Marketing Asset Management (MAM) solution that helps solve everyday challenges associated with brand compliance, rogue marketing and corporate asset dilemmas.

MarcomCentral provides easy to use online portals and integrated tools that enable the controlled customisation and personalisation of corporate assets from pre-approved content libraries and pre-populated men-driven forms.

Corporate branded portals provide controlled access to all manner of corporate and marketing assets in print, non-print and digital format such as manuals, stationary, brochures, promotional materials, logos images etc.

Online check-out options such as e-commerce, departmental billing codes or direct digital download allow users to access and order content when required fitting with todays “instant culture”.

With MarcomCentral organisations can ensure that internal stakeholders, franchisees and distributors are only using the latest approved content and assets that they have been authorised to access. Variables like co-branding can also be controlled ensuring that items such as reseller logos are placed in the designated location.

MarcomCentral’s advanced personalisation and customisation capabilities are enabled via its market leading variable data software and cloud based composition engine FusionPro (also available as a stand-alone desktop solution).

Existing FusionPro customers can easily transition to a full MarcomCentral system utilising existing FusionPro templates within an online portal as variable catalogue items. 

Funktioner og fordele

Features:

  • Cloud based SaaS solution requires no servers, no software to download and no internal IT resources, subscription payment model
  • Supports single or multiple storefronts with highly customizable site appearance to reflect an individual clients brand
  • Advanced personalisation and customisation controls via easy to use online menu driven forms & pre-populated content
  • Bridge online and offline media by adding dynamic QR codes and personalised URL’s (PURLS) to assets
  • Comprehensive user access controls and user groups allow controlled access by individual, department etc.
  • Approval workflows & user budget controls
  • International language support and localisation 
  • Open API to allow connectivity with other systems including MIS, marketing automation and CRM systems.
  • Integrates with Ricoh’s TotalFlow Suite, production printing digital front ends (DFE’s) and workflow solutions for end to end automation

These features provide the following benefits:

  • Provides Marketing Intelligence to manage brand consistency and compliance
  • Intuitive, custom branded, easy-to-use online tool for ordering static, versioned and variable assets
  • Guarantees enforcement of corporate identity and design standards
  • Reduces overall turnaround and fulfilment times
  • Perfect for Print on Demand and Re-Print on demand corporate requirements to reduce spoilage of inventoried items
  • Reduces pre-printed stationary costs and stock obsolescence
  • Provides purchasing control via approval levels and cost centres
  • Asset reports to help manage asset obsolescence
  • Transparent and seamless user experience via single-sign from existing corporate web-sites
  • Improves communication internally and externally and maintains customer and channel relationships 
  • Easy transition from MarcomCentral’s FusionPro Suite to a full online marketing service.


For more information and to view customer testimonials and case studies please visit: https://marcom.com


  • FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions the toolkit for personalised communications

  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Efficiently schedule and route cutsheet production print jobs, automate manual tasks, create processes and handle maintenance issues with fewer human touch points and bottlenecks.