HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Workflow Apps

Ricoh’s Workflow Apps enable businesses to work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.

Automate everyday workflows for maximum efficiency

The ability to use smart applications and access the cloud via our personal devices has transformed how we live.  Now that same seamless connection can transform how we work.  

Ricoh’s Workflow Apps enable businesses to work faster, smarter and more cost-effectively by automating everyday workflows.  

The easy-to-use software connects your Ricoh multifunction printer (MFP), mobile device or PC to popular third party applications such as Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox and Captio, so that important information becomes instantly accessible and ready to use or share.

Features and Benefits

  • Convert hardcopy documents to editable digital formats
  • Scan and send directly into Google Drive, OneDrive for Business, Dropbox, Captio and more from your MFP or mobile device
  • Generate expense reports automatically and keep everything on a single platform
  • Start quickly, with no onsite engineer required
  • Distribute physical mail through the most appropriate channel, whether print or digital
  • Increase workplace productivity by reducing labour-intensive document tasks
  • Accelerate digitisation by integrating your cloud storage with the MFP
  • Maximise workflow efficiency with minimal effort
  • Reduce paper costs
  • Eliminate need for IT server infrastructure with serverless printing through the cloud


RSI - Free Trial

RICOH Smart Integration

Connect your Ricoh devices to popular cloud services to improve your business workflows and share important information instantly. We offer different packages that fit different needs. Try it for free for 60 days.

Request your free trial today


Education

Scan to Google Drive App enables faster marking and homework management for schools:

  •  Students can scan documents to their personal Google Drive account for access anywhere
  •  Decreasing unnecessary document printing 
  •  Enabling more flexibility for students when homeworking


workflow apps

workflow apps

Small business

Scan to SharePoint Online App automates invoice indexing:

  • Scan paper invoices directly to SharePoint Online and automatically sort into the correct folder
  • Improving workplace efficiency by removing the requirement for physical document mailing and manual data entry 
  • No training required as automated workflow sorts documents in the background  

Accounting & Administration

Ricoh transforms your smartphone into a perfect tool for tracking your business expenses:

  • Capture tickets, invoices, mileage and other travel expenses through your mobile device 
  • Make your expenses process more efficient by automatically generating your reports anywhere and anytime
  • Simplify approval and payment of employee expense claims

Ricoh Expense Manager

workflow apps

workflow apps

Local Authority

Ricoh optimises your document management and correspondence:

  • Simplify the process of managing, processing and posting important documentation to residents
  • Ensure important documents are created with the correct templates and mailed on time 
  • Clear and transparent audit trail