HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Ricoh myPrint

Ricoh myPrint enables simple, cost-effective, flexible, and secure mobile printing, for employees and office visitors.

Compatible with a wide range of mobile devices, including smartphones, tablets and laptops using Windows, Linux, Mac, or Google Chrome, Ricoh myPrint makes it easy for users to submit documents to print either in the office or remotely, enabling faster access to the documents they need.

A choice of many secure ways to send print tasks makes it possible to print from their preferred device. Documents can be sent to print through a web browser; a free app available on Apple and Android devices; a Google Chrome Extension; email or standard device driver software; support for popular applications such as AirPrint and Mopria.

  • Offer more flexible, convenient access to printer resources
  • Allow printing from anywhere, from any device to any printer, from mobile, tablet Windows and non-Windows devices for employees and office visitors.
  • Control the costs of operating your print infrastructure with an integrated online payment system based on individual user accounts
  • Ensure the security of document - and print data using strong encryption algorithms and TLS cryptographic protocols
  • Integrates with Microsoft Universal Print with a native connection to centralized print management in Azure
  • Printing from any Chrome OS Desktop browser and Chromebook with the Ricoh myPrint IPPS Printer Extension
  • Facilitate mobile workers to upload any document for processing tasks with the integrated Print Room workflow
  • Scalable to meet extra demand in the future, with no limit to the number of users or devices that can use the Ricoh myPrint platform
  • Lower admin overhead by removing the need for device driver updates and reducing device compatibility requests from users
  • A secure and flexible server architecture that supports on-premise, hybrid and cloud infrastructures with the ability to integrate with StreamlineNX, Ricoh Smart Integration and third-party solutions
Funktioner og fordele

  • Connect a wide range of computer, smartphone or tablet devices to printer resources
  • Manage a growing user base more easily, without the need for driver updates to support new and existing user devices
  • Reliable technical support available from Ricoh’s experienced service team in the event of any queries
  • Can be integrated with Ricoh’s cost-effective managed print services to ensure reliable, high-performing and flexible document infrastructure
  • Individual user accounts enable usage to be accurately tracked and charged for, encouraging a more responsible approach to printing

Relateret software og apps

  • Smart Device Connector

    Smart Device Connector

    Opret hurtigt en direkte forbindelse mellem din smartenhed og en Ricoh MFP med den gratis app RICOH Smart Device Connector