HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
About Ricoh - London Office
Bæredygtighed

Vores engagement i at opbygge en bæredygtig fremtid

Ved Ricoh har ESG (Environmental, Social & Governance) defineret, hvordan vi driver forretning, siden virksomheden blev grundlagt i 1936. Det er centralt for vores aktiviteter og berører alle dele af vores organisation.
Læs mere om vores initiativer
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

IJM C180F

Med RICOH IJM C180F multifunktions farveprinteren behøver du ikke gå på kompromis med teknologien, selvom du arbejder hjemmefra. Du kan forvente A4-udskrifter i samme høje kvalitet som på kontoret – uden at det kræver en masse plads.

Printeren er stille og brugervenlig. Betjeningen via touchskærm byder på enkelthed og omfattende funktionalitet – alt sammen designet til at understøtte dine behov på hjemmekontoret.  Support er kun få sekunder væk med Ricohs Support Station App.

KOMMISSIONENS FORORDNING (EU) 2019/2020. Produktets lyskilde er ikke beregnet til andre anvendelser end billedudskrivning.
  • Wifi networking
  • Colour printing
  • B&W printing
  • Print
  • Fax
  • USB connection
  • A4
  • Scanning
  • Smart panel
  • Copier
  • 22 PPM
Funktioner og fordele

En kompakt alt-i-en-farveprinter til hjemmekontoret, der tilbyder samme kvalitet som du er vant til

Med IJM C180F bemærker man hurtigt besparelserne på blækforbruget. Og det er blot én af fordelene.
  • Ricoh IJM C180F er kompakt, prisvenlig og passer perfekt til det professionelle hjemmekontor.
  • Den er nem at bruge og sætte op med WiFi som standard, forbindelse til mobil og indbygget ethernet og USB.
  • Den benytter højtydende og effektive alt-i-en-blækpatroner, der er nemme at udskifte, til at udskrive smukke farver og sort tekst med professionel finish.
  • Med 250 arks papirkapacitet er det ikke nødvendigt at fylde papirbakken så ofte, og den høje udskrivningshastighed minimerer ventetiden, når siderne skal bruges. 
  • Printeren er let og nem at flytte rundt med på et hjemmekontor, hvor der ikke er så meget plads.
Specifikationer
GENERELT
Opvarmningstid 60 sekunder
Første udskrift: s/h 9 sekunder
Første udskrift: fuldfarve 10 sekunder
Printhastighed S/H: 22 cpm, fuldfarve: 18 cpm
Hukommelse: std. 512 MB
Hukommelse: maks. 512 MB
Driftscyklus 25.000
Duplex Ja
Vægt 9,3 kg
Mål: B x D x H 439,3 x 342,5 x 278 mm
Strømkilde 100 - 240 V, 50 - 60 Hz
KOPIMASKINE
Flere kopier Op til 99 kopier
Opløsning 300 dpi
Zoom Fra 25 % til 400 %
PRINTER
Printersprog - Standard:  HP PCL3 GUI
Printopløsning: maks. S/H: 1.200 x 1.200 dpi, fuldfarve: 4.800 x 1.200 dpi
Tilslutning USB 2.0, Ethernet 10 base-T/100 base-TX, Trådløst LAN (IEEE 802.11b/g/n), USB 2.0-vært, RJ-11 modem port
Mobilprint Apple AirPrint, Mopria®
Netværksprotokol TCP/IP (IP v4, IP v6)
Windows®-miljøer V6.1
SCANNER
Scanning (s/min.) 8 s/min.
Opløsning: maks. 1.200 dpi
FAX
Kredsløb DSL(ADSL), PBX, ISDN, VoIP
Transmissionshastighed 4 sekunder
Modemhastighed: maks. 33,6 Kbps
PAPIRHÅNDTERING
Anbefalede papirformater A4, A5, A6, B5
Papirkapacitet: std. 250 ark
Papirkapacitet: maks. 250 ark
Outputkapacitet: std. 60 ark
Papirvægt - Kassetter:  60 - 105 g/m²
Papirvægt - Duplex:  60 - 105 g/m²
MILJØ
Strømforbrug: maks. Mindre end 30 W
Driftsspænding 30 W
Strømforbrug: klartilst. Mindre end 5,8 W
Strømforbrug: dvale Mindre end 1,2 W
TEC* 0,258 kWh⁄uge, * Det er en referenceværdi, der er baseret på ENERGY STAR version 3.0 testmetoden.
FORBRUGSSTOFFER
Starttoner Sort: 2.000 tryk, Farve: 1.600 tryk
Toner: sort 2.000 sider
Toner: cyan/magenta/gul 1.600 sider