Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Ricoh Insights

Featured topics

  • Future of Work

    Future of Work

    Vi undersøger, hvad der kræves for at skabe en virksomhed, der kan forme sin egen skæbne i en tid præget af forandring.

  • Workforce United

    Workforce United

    I et nyt undersøgelsesstudie foretaget af Coleman Parkes på vegne af Ricoh Europe, undersøges der hvorvidt meninger og holdninger i forhold til medarbejdere af forskellige generationer har rykket sig længere fra hinanden eller kommet tættere på hinanden.

  • Designed for Tomorrow

    Designed for Tomorrow

    En ny undersøgelse foretaget af Coleman Parkes for Ricoh Europe ser på, hvordan europæiske virksomhedsledere tager kontrol over deres fremtidige succes.

  • Generation Innovate

    Generation Innovate

    En ny undersøgelse foretaget af Coleman Parkes for Ricoh Europe har undersøgt, hvordan SMB-ledere ser på innovation og behovet for at udvikle sig for at overleve.

  • Future of Print

    Future of Print

    En ny undersøgelse foretaget af Coleman Parkes på vegne af Ricoh Europe har set på, hvordan nye og fremspirende printteknologier hjælper med at omforme industrier og skabe helt nye muligheder for virksomheder på tværs af kontinentet.

  • Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    Empowering Digital Workplaces: Embracing Flexibility

    En ny undersøgelse foretaget af Censuswide på vegne af Ricoh Europe har set på både udfordringerne og fordelene ved at etablere en mere agil og fleksibel forretning.

  • Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    Empowering Digital Workplaces: Adapting To Digital Reality

    En af de vigtigste opgaver, virksomhederne står overfor i dag, er at gøre brug af innovative teknologier og tjenester, der vil give deres ansatte mulighed for at arbejde smartere.

  • Triple R

    Triple R

    Et blik på de tre trin på en kundes rejse - Reach, Respond og Retain - med henblik på at vurdere, hvordan virksomhederne kan leve op til kundernes forventninger.

  • Middle Child Syndrome

    Middle Child Syndrome

    En undersøgelse kaldet ""Middle Child Syndrome"", som er udført af Coleman Parkes Research på vegne af Ricoh Europe, afslører, at de mellemstore virksomheder i Europa potentielt går glip af €433 mia. årligt som følge af vækstbarrierer.

  • World of Change

    World of Change

    95% af arbejdstagerne, at dette forandrede billede vil gavne deres virksomhed i 2017.