homeback to menu
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Graphic Communication
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Ricoh introduces new range of multi-talented A3 black and white Smart MFPs

Ricoh Europe, London, 05 July 2016 – Ricoh is introducing the new A3 black and white MP 6503SP, MP 7503SP and MP 9003SP Smart Multi-Function Printer models, which offer fast paced businesses the opportunity to improve efficiency, raise productivity and boost creativity whilst effectively managing printing and energy costs.

Designed for fast-paced businesses with non-stop print and document management requirements, these efficient devices are packed with easy-to-use creative features that make it easier than ever to produce better looking and more professional materials. All three models use Ricoh’s new Smart Operation Panel, which makes operation and secure integration with your document management infrastructure, business workflows and mobile devices easier than ever.

MP 6503SP

Powerful Smart Operation Panel unleashes new possibilities
Each of the three models features the easy-to-use touch and swipe colour Smart Operation Panel, where layout and content can be tailored to suit the preferences of individuals and teams. This provides immediate access to your most commonly used print, copy and scan functions through one-touch icons and opens up a host of engaging creative possibilities. The panel can also be upgraded with new functions by installing apps that extend the MFP’s capabilities still further, with the choice of apps constantly being updated to keep pace with business needs.

Easy integration with documents, workflows and mobile devices
Ricoh’s document scanning, distribution and management software also offers you the possibility to expand the functionality of your machine, enabling you to scan and save documents in full colour directly to email, portable media or internal folders to speed up workflow. These MFPs can also be operated via smartphones and tablets, using secure NFC, Bluetooth or internet connectivity, enabling access and printing from virtually any location.

Unlock creativity as well as functionality
All of these devices feature innovative finishers and a multi-folding unit which can prepare documents in a huge variety of styles, including tri-fold, gatefold and four-fold. It’s never been easier to create engaging mailers that are ready for envelope insertion, while avoiding the cost of having to outsource more complex print requirements. A choice of three different print speeds helps make the new models a great fit for fast-paced businesses of all sizes.

Save time, power and money
All three MFPs are equipped with a fast-start Human Detection Sensor, meaning they automatically prepare for action when you approach, with less time wasted waiting for warm up. They also consume less power in ECO friendly sleep mode, and include technology to minimise toner wastage to lower overall TCO.

Says Suzanne Racz, Ricoh Europe Senior Product Manager, “These powerful A3 black and white MFPs can be relied on no matter how big the job, and empower you to be more imaginative and creative in how you communicate with staff and customers. With Ricoh’s Smart Operation Panel at their heart, these machines enable people to deliver to the maximum, and spend less time getting to high quality results. All in all, these devices can help you revolutionise your business’s working style.”

Model information
MP 6503SP – 65ppm 3 finisher options
MP 7503SP – 75ppm 3 finisher options
MP 9003SP – 90ppm 3 finisher options

|Om Ricoh|

Hos Ricoh styrker vi digitale arbejdspladser gennem innovative teknologier og tjenester, der gør det muligt for mennesker at arbejde smartere, uanset hvor de er. 
Ricoh er en førende leverandør af digitale tjenester, workflow- og dokumenthåndteringsløsninger samt kommercielle og industrielle printløsninger, der er designet til at understøtte digital transformation og optimere virksomhedens resultater.

Selve Ricoh-koncernen har hovedkontor i Tokyo og driver virksomhed i mere end 200 lande. I regnskabsåret, der sluttede i marts 2021, havde Ricoh Group en global omsætning på 1.682 mia. yen (ca. 15,1 mia. USD).

Ricoh Danmark A/S har hovedkontor i Vallensbæk Strand og filialer i Aarhus og Kolding. Ricoh Danmark har desuden eget landsdækkende servicenetværk, samt en række specialiserede partnere over hele landet.

Læs mere på www.ricoh.dk

Kontaktoplysninger:

Ricoh Danmark A/S
Delta Park 37
2665 Vallensbæk Strand
Tlf.: 70 10 67 68
www.ricoh.dk

Søren Steendahl,
Country Manager 
Tlf.: 29 29 61 91
E-mail: soren.steendahl@ricoh.dk

Find os på Facebook: www.facebook.com/ricohdanmark
Find os på Twitter: www.twitter.com/ricoheurope
Find os på LinkedIn: www.linkedin.com/company/ricoh-danmark-a-s 
Find os på Youtube: www.youtube.com/ricoheurope
Besøg Ricohs mediecenter på: www.ricoh.dk/nyheder-og-events/presserum