Tjekliste - Hvor digital er din virksomhed?
Tjekliste - Hvor digital er din virksomhed?
1. Har din virksomhed allerede en digital strategi?
2. Er der en implementeringsplan for din digitale strategi?
3. Opbevares dine dokumenter stadig i mapper, eller er de allerede digitale?
Hvis du vil implementere en digital strategi korrekt, skal du starte med de centrale punkter. Det drejer sig bl.a. om håndtering af dokumenter. Med de rigtige værktøjer er der et enormt potentiale for forbedring, særligt når det kommer til dokumenter og administration.
Moderne dokumenthåndtering er med til at forhindre, at viden bliver opbygget og bevaret i opdelte afdelinger. I stedet bliver al relevant information tilgængelig i virksomheden. Det betyder dog også, at den relevante information er nødt til at blive samlet i dokument- og informationshåndteringssystemet.
Derfor er det særlig vigtigt, at man også tager højde for dette fra start, så alle andre digitaliseringsområder kan tilpasses en given løsning. Dokumenthåndtering er på sin vis rygraden i en virksomheds digitalisering, mens alle andre programmer og løsninger repræsenterer kropsdele, der er forbundet med rygraden.
4. Er det muligt at få målrettet adgang til alle relevante dokumenter?
5. Er du allerede ved at implementere din digitale strategi optimalt?
Kontakt os
Tal med en ekspert fra Ricoh
Kontakt en af vores rådgivere og find ud af, hvordan vi kan hjælpe jeres virksomhed.