Cookiepolitik

Ricoh anvender dataindsamlingsværktøjer som cookies for at give dig en bedre oplevelse, når du bruger vores website. Du kan læse om ændring af disse indstillinger og få yderligere information om cookies her.

Dokumenthåndtering og automatisering af workflow


Sådan sætter du et højere tempo i din virksomhed - uden at miste pusten!

De fleste af os arbejder ikke længere kun fra ét sted af – der er kommet et øget behov for at kunne arbejde fleksibelt fra kontoret, hjemmefra eller fx fra toget. Med DocuWare kan du digitalisere og sikre dine informationer, så de nemt og hurtigt kommer videre i workflowet mellem beslutningstagere. På den måde kan de tilgås fra alle enheder – hvor som helst, og når som helst!

Download e-bog

Få styr på dine processer

  • Automatisk - image

    Digitalisér dokumenter

    Digitaliseringen af papirdokumenter og samling af alle informationer et sted.

  • Automatisk - image

    Automatisér vigtige forretningsprocesser

    Automatisering af godkendelser til dokumenter, så information hurtigt og let kan valideres.

  • Automatisk - image

    Tag kontrol

    Opgavelister, e-mails og påmindelser sørger for, at processerne kører.

  • Automatisk - image

    Remote arbejde

    Med remote adgang kan du altid tilgå alle dine informationer, uanset om du arbejder fra kontoret eller hjemmefra.

  • Automatisk - image

    I skyen

    Tilgængelighed både lokalt og i skyen. Kompatibel med enhver pc, tablet eller mobil enhed.

  • Automatisk - image

    Nem integration

    DocuWare integreres let med mere end 500 it-systemer (ERP'er, CRM'er, BI, databaser osv.)


Optimér din mobile arbejdsstyrke.

Sådan styrker du den mobile arbejdsplads

Læs vores nye rapport om, hvordan andre virksomheder har håndteret COVID-19-situationen.
Få indblik i både op- og nedture, og hvad vi har lært i denne periode. E-bogen indeholder statistikker, erfaringer og inspiration til, hvordan du fremtidssikrer den mobile arbejdsstyrke.

Jeg vil vide mere

Startpakker – automatisering af dine processer

  • Leverandørfaktura-pakke

    Bliv fri for forhindringer der giver betalingsforsinkelser, dobbeltbetaling og ukorrekte betalinger, der i sidste ende medfører højere udgifter i din organisation

    • Digitalisering af fakturaer.
    • Central lagring af dokumenter der er knyttet til købsprocessen.
    • Automatiseret proces og data capture, der forhindrer manuelle fejl og indtastninger.  
    • Automatisering af fakturagodkendelses-processen mellem afdelinger.

    Jeg vil vide mereJeg vil vide mere

  • Dokumenthåndterings-pakke

    Store mængder af informationer og dokumenter i en afdeling kan skabe udfordringer for medarbejderne

    • Kontrol af dokumentversion.
    • Advarsler ved mangel af obligatoriske dokumenter i en fil.
    • Meddelelser i tilfælde af ændringer af dokumenter.
    • Avanceret informationssøgningssystem.


    Jeg vil vide mereJeg vil vide mere

  • Digital signatur-pakke

    Mere end 50% af processerne i de fleste organisationer er påvirket af signaturprocessen og for de fleste er det nødvendigt at kunne underskrive uanset hvor de befinder sig.

    • Dokumentsignering hvor som helst.
    • Intet behov for, at underskriveren installerer noget 
    • Fuld kontrol over dokumentationen når der afventes en underskrift.
    • Underskriftsproces med dobbelt validering for at sikre underskriverens identitet.

    Jeg vil vide mereJeg vil vide mere

Hvis ingen af disse processer passer til dine behov, så kontakt os. Dette er kun 3 af de mest almindelige processer. Vi tilpasser løsningen til enhver proces, der involverer dokument- og informationsstyring.

Intelligent dokumenthåndtering og workflow automatisering til alle afdelinger.


Automatisering af fakturahåndtering

DocuWare behandler automatisk alle indgående fakturaer med vores cloud-løsning.



Løsninger til dine forretningskritiske processer 


Fakturabehandling

Fjern de manuelle trin til håndtering af fakturaer fra første modtagelse til betaling. 


Human Resources 

Digitalisér og centralisér alle medarbejderinformationer


Salg og markedsføring 

Del, redigér og arkivér kontrakter, tilbud og materialer


Sikker arkivering af dokumenter 

Sikker opbevaring af vigtige forretningsdokumenter og tilgængelighed når som helst, hvor som helst


Fandt du ikke det, du søgte?

Kontakt os for at høre, hvordan vi kan hjælpe.

Kontakt os