HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Personalejournaler

Personaleafdelinger behandler dagligt store mængder fortrolig dokumentation lige fra CV'er og kontrakter til sundheds- og pensionsoplysninger. Uafhængigt af din virksomheds størrelse er det nødvendigt at have processer til at styre alt dette papirarbejde effektivt og sikkert.

Ricohs løsning til personalejournaler hjælper personaleafdelinger med at strømline dokumentstyringen. Dokumenterne indsamles, indekseres og gemmes centralt i et elektronisk arkiv, der er let at styre. Alle de følsomme dokumenter i din virksomhed gemmes og kan tilgås sikkert, så personaleafdelingen altid har ajourførte oplysninger lige ved hånden.

Ved at integrere en digital dokumentløsning i et eksisterende elektronisk workflow kan du optimere arbejdsprocesserne betydeligt og spare penge:

  • Dokumenter kan nemt distribueres og spores, hvilket sikrer hurtige godkendelser og tilladelser
  • Fortroligheden fremmes med effektiv dokumentindsamling og sikre adgangsregler
  • Sikker opbevaring og adgang samt mulighed for at spore dokumenter bidrager til overholdelse af lovkrav
  • Opnå besparelser ved at reducere manuelle procedurer og fysisk dokumentarkivering samt printomkostninger

Funktioner og fordele

Ricohs løsning til personalejournaler booster produktiviteten med hurtig og sikker styring af fortrolige dokumenter.

Vores løsning vil hjælpe med at:

Opnå sikkerhed og compliance

  • Undgå tab eller misbrug af fortrolige oplysninger med sikre rollebaserede adgangsrettigheder
  • Overholde lovkrav med korrekt indeksering og revisionsspor samt versionsstyring af dokumenter
  • Forenkle compliance med sikker elektronisk opbevaring, som strømliner regler om opbevaring og makulering af dokumenter


Fremme dokumentbehandlingen

  • Optimere processer som fx rekruttering ved at gøre det nemt og hurtigt at finde og sortere CV'er og andre dokumenter
  • Opnå øjeblikkelig og sikker adgang til centralt opbevarede elektroniske dokumenter og dermed hurtigere godkendelse fra ledere i hele virksomheden
  • Hente og konvertere dokumenter let til søgbare indekserede digitale formater, som kan vises i mere end 300 forskellige filformater


Reducere omkostningerne

  • Reducere tidsspild og omkostninger ved administration og arkivering med øjeblikkelig adgang til et præcist indekseret og centralt styret elektronisk arkiv

Relaterede tjenester

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.

  • Contract Management

    Kontraktstyring

    Opnå kontrol over din kontraktstyring med vores sikre løsning, der letter dokumentsøgningen.