Personalejournaler
Personaleafdelinger behandler dagligt store mængder fortrolig dokumentation lige fra CV'er og kontrakter til sundheds- og pensionsoplysninger. Uafhængigt af din virksomheds størrelse er det nødvendigt at have processer til at styre alt dette papirarbejde effektivt og sikkert.
Ricohs løsning til personalejournaler hjælper personaleafdelinger med at strømline dokumentstyringen. Dokumenterne indsamles, indekseres og gemmes centralt i et elektronisk arkiv, der er let at styre. Alle de følsomme dokumenter i din virksomhed gemmes og kan tilgås sikkert, så personaleafdelingen altid har ajourførte oplysninger lige ved hånden.
Ved at integrere en digital dokumentløsning i et eksisterende elektronisk workflow kan du optimere arbejdsprocesserne betydeligt og spare penge:
- Dokumenter kan nemt distribueres og spores, hvilket sikrer hurtige godkendelser og tilladelser
- Fortroligheden fremmes med effektiv dokumentindsamling og sikre adgangsregler
- Sikker opbevaring og adgang samt mulighed for at spore dokumenter bidrager til overholdelse af lovkrav
- Opnå besparelser ved at reducere manuelle procedurer og fysisk dokumentarkivering samt printomkostninger
- Funktioner og fordele
-
Ricohs løsning til personalejournaler booster produktiviteten med hurtig og sikker styring af fortrolige dokumenter.
Vores løsning vil hjælpe med at:
Opnå sikkerhed og compliance
- Undgå tab eller misbrug af fortrolige oplysninger med sikre rollebaserede adgangsrettigheder
- Overholde lovkrav med korrekt indeksering og revisionsspor samt versionsstyring af dokumenter
- Forenkle compliance med sikker elektronisk opbevaring, som strømliner regler om opbevaring og makulering af dokumenter
Fremme dokumentbehandlingen
- Optimere processer som fx rekruttering ved at gøre det nemt og hurtigt at finde og sortere CV'er og andre dokumenter
- Opnå øjeblikkelig og sikker adgang til centralt opbevarede elektroniske dokumenter og dermed hurtigere godkendelse fra ledere i hele virksomheden
- Hente og konvertere dokumenter let til søgbare indekserede digitale formater, som kan vises i mere end 300 forskellige filformater
Reducere omkostningerne
- Reducere tidsspild og omkostninger ved administration og arkivering med øjeblikkelig adgang til et præcist indekseret og centralt styret elektronisk arkiv