HjemTilbage til menuen
Oversigt

Leading Change at Work

Teknologi forandrer den måde, vi arbejder på. Hos Ricoh sikrer vi, at forandringen er positiv for jeres teams og jeres virksomhed. Vi guider jer gennem hvert trin på vejen for at sikre en problemfri overgang til en fuldt digital arbejdsplads.
Se alle vores forretningsløsninger
seamless digital workspace experience
Digital arbejdsplads

Adgang overalt

Fremtiden er præget af hybride og on-the-go arbejdsformer. Ud fra vores holistiske tilgang designer, integrerer og understøtter vi jeres digitale arbejdsområder for at fremme jeres medarbejderes engagement og hjælpe jeres virksomhed med at nå et nyt niveau.
Se alle vores løsninger til den digitale arbejdsplads
Styring af forretningsprocesser

Synkroniseret til succes

Jeres medarbejdere behøver ikke længere at blive holdt tilbage af manuelle opgaver. Vi optimerer jeres forretningsprocesser, så de kan levere mere, med den rigtige teknologi, ekspertise og support til at strømline og forenkle processer på tværs af organisationen
Se alle vores løsninger til styring af forretningsprocesser
Cloud og infrastruktur

Cloud & clear

For at få fuldt udbytte af skyen, skal man have den rigtige køreplan og det rette team. Vi leverer cloud-løsninger og ekspertise, der gør jeres virksomhed mere agil, omkostningseffektiv og sikker, mens I jager den næste generation af innovation.
Se alle vores cloud- og infrastrukturløsninger
Cybersikkerhed

Slut med risky business

Internetaktiverede enheder skaber nye sårbarheder over for cyberangreb. Vi hjælper jer med at gå i offensiven mod cyberkriminalitet med intelligente løsninger og tjenester tilpasset jeres kerneforretning.
Se alle vores cybersikkerhedsløsninger
Digital oplevelse

En helt ny oplevelse

En god kundeoplevelse starter med en positiv medarbejderoplevelse. Vores højtuddannede team designer, bygger, implementerer og servicerer de løsninger, som du har brug for, for at kunne levere den bedste digitale oplevelse – både internt og eksternt!
Se alle vores løsninger til den digitale oplevelse
Grafisk kommunikation

Fremtidssikring af virksomheden

Mulighederne med print er endeløse. Hos Ricoh hjælper vi med at udvikle din forretning, digitalisere og skabe en bæredygtig konkurrencemæssig fordel. Det gør vi gennem løsninger til hardware, software og tjenesteydelser, der åbner for nye muligheder inden for professionel print.
Se alle vores løsninger inden for grafisk kommunikation
Produkter og hardware til kontor

Høj kvalitet og brugervenlighed

Ricoh er kendt for printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere af høj kvalitet. Der er masser af valgmuligheder, når det kommer til hastighed, størrelse og funktioner. Vi hjælper jer med at finde den model og de funktionaliteter, der fungerer bedst til en given arbejdsgruppe, kontor eller klasseværelse.
Se alle vores produkter og hardware til kontor
Oversigt

En multifacetteret platform for service og support

Al den support til produkter og tjenester, I har brug for, på ét sted. Vi leverer support, rådgivning og løsninger til at holde jeres virksomhed kørende.
Få support
AV technology and management
Oversigt

Alt på et sted

Få alt at vide om vores erhvervsnyheder, produktinnovation og folk samt de arrangementer, vi afholder eller deltager i.
Hold dig informeret
News and events from Ricoh
Virksomheden

Hvem er vi og hvad beskæftiger vi os med

Hos Ricoh bestræber vi os på altid at lytte til vores kunder og levere innovative løsninger, produkter og tjenester, der passer til jeres virksomheds mål. Vi stræber efter at tilføje værdi til jeres tjenesteydelser og produkter. Vi tilpasser os skiftende forretningsklimaer.
Få mere at vide om Ricoh
Oversigt

Vi glæder os til at høre fra jer

Uanset om du har et spørgsmål om priser på vores løsninger eller produkter, har brug for hjælp til at administrere jeres konto eller allerede bruger vores produkter og har et supportspørgsmål, er vores team klar til at hjælpe.
Kontakt os
customer and employee engagement
Oversigt

Hjælp til at holde dig et skridt foran

Gå på opdagelse og læs vores nyeste indsigt om de vigtigste emner inden for forretningsløsninger.
Opdag den nyeste viden
Ricoh Insights - Overview

Bilparkoptegnelser

Ved hjælp af velstrukturerede, koordinerede oplysninger kan alle virksomheder overholde de mange bestemmelser der er i forbindelse med en virksomheds bilpark og førere. Ricohs løsning til bilparkoptegnelser omfatter et sikkert elektronisk arkiv med enkel central styring, der fremmer kontrollen over dine bilparkoptegnelser.

Vores løsning er let at implementere og gør det hurtigt for dig at hente og indeksere dokumenter, så du altid har adgang til de nyeste versioner af dine bilparkoptegnelser i realtid.

Ved at digitalisere og indeksere dine dokumenter bliver de nemme at finde, så du sparer tid på at søge igennem papirfiler. Derudover optimeres dine processer, og din fejlmargin reduceres, da risikoen for, at dokumenterne bliver fejlplaceret eller -arkiveret elimineres. Med digital arkivering sparer du også penge på indkøb og opbevaring af papir, hvilket fremmer bæredygtighed.

Funktioner og fordele

Ricohs løsning til bilparkoptegnelser reducerer tidskrævende manuelle processer og giver øjeblikkelig adgang til dine dokumenter, når du skal bruge dem.

Med denne service kan du:

Lette compliance

  • Digitaliserede dokumenter og centraliseret opbevaring gør det enkelt at søge og hente alle dokumenter vedrørende dine køretøjer
  • Præcis indeksering, revisionsspor og versionsstyring bidrager til overholdelse af lovbestemmelserne
  • Al dokumentation vedrørende køretøjer og førere inklusive forsikringspapirer, papirer om sikkerhedstjek og regisreringsattester kan sammenlignes og opdateres, hvilket er med til at opretholde en sikker og produktiv bilpark


Reducere forretningsomkostningerne

  • Administrationsomkostningerne reduceres, og omkostningerne til fysisk opbevaring elimineres
  • Let adgang til et elektronisk arkiv, der er centralt styret og præcist indekseret, eliminerer behovet for manuel sammenligning og behandling af dokumenter vedrørende køretøjer
  • Omkostningerne kan reduceres yderligere ved at sende og modtage dokumenter digitalt


Optimere dokumentbehandlingen og spare tid

  • Centraliseret elektronisk dokumentstyring optimerer processerne i forbindelse med din bilpark såsom erstatningskrav
  • Adgang til dokumenter i realtid reducerer den tid, der bruges på manuelt at søge efter og finde vigtige dokumenter

Relaterede tjenester

  • Customer Services

    Kundeservice

    En løsning, der giver dine kundeservicemedarbejdere øjeblikkelig adgang til opdaterede oplysninger.

  • Human Resource Records

    Personalejournaler

    Effektivisér arbejdsprocesserne, og boost medarbejdernes produktivitet med hurtig og sikker styring af personalejournaler.

  • Expense management 2

    Virksomhedens udgifter

    Transformér styringen af dine udgifter med hurtig og nøjagtig elektronisk behandling.

  • Device Management

    Enhedsstyring

    Hurtig og effektiv support af flere enheder giver dine medarbejdere mere tid til forretningskritiske opgaver.