Debitorbogholderi – arkivering
I mange virksomheder kommer oplysningerne i fakturaer fra flere forskellige kilder inden for organisationen, og medarbejderne med kundekontakt har ofte ikke overblik over de fakturaer, kunderne modtager.
Med Ricohs letanvendelige arkiveringsløsning til debitorbogholderiet kan du tage digitale billeder af trykte fakturaer, så du har en nøjagtig kopi af dem, der blev sendt til kunden. Digitale versioner af den endelige faktura bliver derefter indekseret og gemt i et centralt arkiv, så medarbejderne har let adgang til dokumenterne, hvis de skal svare på spørgsmål fra kunder.
Du opnår en sikker løsning, da kun godkendte medarbejdere har adgang til kundeoplysningerne.
- Funktioner og fordele
-
Ricohs arkiveringsløsning til debitorbogholderier centraliserer arkiveringen af fakturaer, så du og dine medarbejdere hurtigt og effektivt kan svare på kundernes spørgsmål om fakturaer.
Med denne løsning kan du:
- Fremme din kundeservice ved at have en nøjagtig kopi af kundens faktura lige ved hånden
- Spare tid ved hurtigt at kunne tilgå og hente fakturaer fra et centralt elektronisk arkiv med effektive søgemulighede
- Sikre dine kundeoplysninger med rollebaseret sikkerhed til styring af dokumentadgang
- Forbedre compliance ved hjælp af versionsstyring af dokumenter, som sikrer, at kun de seneste dokumenter bruges
- Følge et tydeligt revisionsspor til rapportering
- Booste produktiviteten med valgfrie webmoduler, som giver dig sikker fjernadgang til dine dokumenter